اس ام اس با موضوع خداوند(سری اول)1
درباره وبلاگ

عشق یعنی اشک توبه در قنوت خواندنش با نام غفار الذنوب عشق یعنی چشمها هم در رکوع شرمگین از نام ستار العیوب عشق یعنی سر سجود و دل سجود ذکر یا رب یا رب از عمق وجود . . . ----------------------------------- یارب ز تو دل به هرکه بستم توبه بی یاد تو هرکجا نشستم توبه صدبار شکستم و ببستم توبه زین توبه که صدبار شکستم توبه ----------------------------------- به شهرعاشقانه ی ماخوش اومدین ماسعی می کنیم بهترین مطالب رو ازخدا.ازآرامش.ازعاشقی براتون بزاریم ممنون ازخوبیتون
آخرین مطالب
نويسندگان
شهرعاشقی
هرچی دل تنگت بخواد

 

                                                   همه افراد خوشبخت خدا را در دل دارند

پس تو را چه غم که اینقدراحساس تنهایی میکنی

بدان در تنها ترین لحظات و در هر شرایط

خداوند با توست . . .

.

.

.

برای گرفتن گواهینامه ایمان ، مطالعه قرآن ضروری است . . .

.

.

.

امیدوارم وقتی که از خواب بیدار شدی

ناگهان متوجه شوی هیچ کس به اندازه من تو را دوست نداشته است . . .

(خداوند به بنده اش)

.

.

.

به نام آنکه هستی نام از او یافت / فلک جنبش زمین آراو از او یافت

خدایی کافرینش در سجودش / گواهی مطلق آمد بر وجودش . . .

.

.

.

عقل، جاده ی پر پیچ و خمی است که “تا” خدا می رسد

و عشق، جاده ی مستقیمی که “به” خدا می رساند . . .

.

.

.

الهی من اسیر جهان بودم / عقوبت کن چو نافرمان بودم

خداوندا بسوزانم بسوزان / اگر فرمانبر شیطان بودم . . .

.

.

.

ای تیر غمت را دل عشاق نشانه / خلقی به تو مشغول و تو غایب ز میانه

حاجی بره کعبه و من طالب دیدار / او خانه همی جوید و من صاحب خانه . . .

(خیالی هروی)

.

.

.

ستایش کنم ایزد پاک را / که گویا و بینا کند خاک را

به موری دهد مالش نره شیر / کند پشه بر پیل جنگی دلیر

جهان را بلندی و پستی تویی / ندانم چه ای آنچه هستی تویی . . .

.

.

.

کسی که در برابر خداوند زانو می زند

می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند  . . .

.

.

.

خواهی اگر بجویی ، یک لحظه ای مجویش

خواهی اگر بدانی ، یک لحظه ای مدانش . . .

(ملا محسن فیض)

 

.

.

.

ذرات ، این نشان موجود

که او است آن خدای یگانه که هستی هر هستی بهستی او است . . .

.

.

.

کیست آن پرده نشین کاینهمه افسانه از اوست

خویش از او ، دوست از او ، دشمن و بیگانه از اوست

به یکی داده خرد بر دگری داده جنون

دانش عاقل از او ، غفلت دیوانه از اوست

.

.

.

خدایا آرزوهایی که در آینده مشکل ساز میشه رو بر آورده نکن

هر چند دلخور بشیم . . .

.

.

.

کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تورا / کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تورا

غایب نگشته ی که شوم طالب حضور / پنهان نگشته ای که هویدا کنم تو را . . .

(فروغی)

.

.

.

ز اخلاص، ایمان پذیرد کمال  / بود نیّت پاک، دین را جمال‏

به اکسیر اخلاص، قلب وجود  / طلا گردد اندر رکوع و سجود . . .

.

.

.

چو کس بر خدا و رسول و امام  / سپارد زمام امورش، تمام‏

ز فیض هدایت شود بهره‏مند  / نبیند به دنیا و عقبى گزند . . .

.

.

.

کسى که آخرت را بدنیا فروخت  / نداند هم آن و هم اینش بسوخت‏

کسى که آخرت را بدنیا خرید  / به او خیر فانىّ و باقى رسید . . .

.

.

.

عطاى تو گر اندک است اى کریم  / نباشد از این ره تو را ترس و بیم‏

ز پوزش نکوتر بود بذل کم‏  / مران سائلى را چو دارى درم‏

.

.

.

خوشا دل سپردن به عشق خدایی / ز قید هوس های دنیا، رهایی

خوشا، از گناهان همه توبه کردن / به درگاه حق، نیمه شب، چهره سایی

خوشا بر فراز جهان پر گشودن / گذشتن ز خودبینی و خودنمایی

.

.

.

یا ربدل پاک و جان آگاهم ده / آه شب و گریه سحرگاهم ده

در راه خود اول از خودم بی خود کن / بی خود چو شدم ، ز خود به خود راهم ده . . .

.

.

.

الهی

همنشین از همنشین رنگ می گیرد، خوشا آنکه با تو همنشین است . . .

.

.

.

 

ســــه حرف دارد

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد

“خـــــــــــدا “

.

.

.

بر خاک افتادن

لیاقت و سعادت می خواهد اگر که در برابر خداوند متعال باشد

ذلت و شقاوت می خواهد ، اگر در برابر غیر خدا باشد

لیاقت و سعادت برایت آرزو دارم  . . .

.

.

.

در زندگی ، برای رسیدن از خد به خدا ، یک خط راست و کوتاه لازم است

نامش صراط مستقیم

.

.

.

چه زیباست تنها باشی همانند خدا، آنوقت تمام بودنت خداییست . . .

 

.

.

.

یارب ز تو دل به هرکه بستم توبه

بی یاد تو هرکجا نشستم توبه

صدبار شکستم و ببستم توبه

زین توبه که صدبار شکستم توبه

.

.

.

عشق یعنی اشک توبه در قنوت

خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع

شرمگین از نام ستار العیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود

ذکر یا رب یا رب از عمق وجود . . .

.

.

.

زندگی به سختی اش می ارزد

اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی

خدای خوب من . . .

.

.

.

الهی

به سوی تو آمدم به حق خودت مرا بر مگردان

الهی

اگر بخواهم، شرمسارم و اگر نخواهم، گرفتارم . . .

.

.

.

خدا به سوی تو می‌آید اگر او را دعوت کنی

و آن وقت به تو نشان خواهد داد که همواره در آنجا بوده است . . .

.

.

.

خداوند کلیدهای گنجینه های خویش را در دستان تو گذاشته است

چرا که به تو اجاز ه داده است که از او بخواهی .

پس هرگاه بخواهی می توانی درهای نعمتش را با دعا بگشایی

و ریزش باران رحمتش را طلب کنی . . .

.

.

.

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .

.

.

.

خدا همین جاست ؛ نیازی به سفر نیست

خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند …

خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کند

خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد

خدا در جمله ی ” عجب شانسی آوردم ” است

خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: